We use cookies to allow us and selected partners to improve your experience and our advertising. By continuing to browse you consent to our use of cookies. You can understand more and change your cookies preferences here.

Endorsed by

Which

?

Trusted Traders

C H Westend

Logo on white
Opening Hours
Today - 08:30–18:00
  • Monday 08:30–18:00
  • Tuesday 08:30–18:00
  • Wednesday 08:30–18:00
  • Thursday 08:30–18:00
  • Friday 08:30–18:00
  • Saturday 09:00–14:00
  • Sunday 08:30–18:00
Profile thumb capture

4.5

40 Reviews

About

CH Westend have been established since 1988 and in that time have successfully undertaken more than £28 million of plumbing, heating, property maintenance and construction work.

This in itself brings experience and as a family run business the company has grown to provide a complete building and maintenance service.

From our Acton offices we operate in North, South, West and central London areas as well as large parts of Middlesex and Surrey.

We have recently celebrated our 31th Anniversary.

As accredited Worcester Bosch and Vaillant installers we can currently offer up to 10 years parts and labour on all Worcester Bosch Cdi, Si and Ri model boilers and up to 10 years on Vaillant ecoTEC Plus model boilers which are supplied and installed by us before 31st December 2019.

What we do

  • Plumbers

  • Boiler, central heating and gas engineers

    • Boiler servicing
  • Painters and decorators

    • Painting contractors
  • Builders

    • Building services
  • More Services

    • all building services

Customer reviews

4.5
40 reviews
Customer Service
4.6
Quality
4.6
Value
4.4
Sort by
Great Job
Customer Service
Quality
Value
I recently had my walls plastered and I could not be happier with my experience. Great job guys.
SS721117/11/2017
The trader replied (on 15/10/2018)
Thanks from the team at ch westend
Good Service
Customer Service
Quality
Value
The ladies in the office were helpful and friendly and the Engineers seemed to be very professional. They laid dust sheets down everywhere before commencing work and ensured that I was happy for them to start when they did. I required a company to fit bathrooms and I used 'CH-Westend' for the entire bathroom installation. I felt very satisfied with my experience. Many thanks.
George Hilliard17/11/2017
Excellent job
Customer Service
Quality
Value
They were wonderful and did a great job. Had to cover the pipes after a new boiler had been installed, did it beautifully. Stuck the tiles and left and returned a few hours later after they had set to finish up, really nicely. They were very polite, friendly and listened to what I wanted. In the end it looked exactly like what I had imagined. Big thanks.
N Syed06/11/2017
Sorted out my radiator
Customer Service
Quality
Value
Anoop from CH Westend arrived on time, worked quickly and cheerfully, drained the central heating system and found the problem with my radiator. I would recommend Anoop and I have used CH Installations/ CH Westend for many years and will continue to do so.
Julia Hughes-Morgan12/07/2017
The trader replied (on 28/07/2017)
Glad to hear of another happy customer, Thanks for your continued support and custom. Always glad to hear from our many regular customers. kind regards Carol
Excellent plumbing job
Customer Service
Quality
Value
Anoop was a pleasure to deal with. Arriving nice and early he promptly got to work and was able to quote for the job extremely quickly. In our case it was a sink that needed re-fitting and pipes re-aligning. He was extremely friendly and very quick. Planning on rebooking for another potential job I have. The whole process of quoting, paying and the work being down was very slick.
Kelly Adams21/06/2017
The trader replied (on 29/06/2017)
Thank you so much Kelly, nice to hear from another happy customer, like everyone we don't always get everything right first time but when we do and the process goes 'slick' it's lovely to hear back. Anoop and the other operatives involved been made aware of your encouraging comments, thanks again it means a lot to know you was happy with the works carried out. regards colin
Great company would highly recommend
Customer Service
Quality
Value
Recently had some electrical works carried out by CH WESTEND. Colin the manager came around to quote the works turned up promptly, and explained everything in full detail what the works involved. He was friendly and polite. The quote was reasonable and competitive. The two electricians came around who were very neat, and tidy and carried out the work which I was more than satisfied with! Would highly recommend this company! Paul Higgins
Paul197108/06/2017
The trader replied (on 21/06/2017)
Thanks Paul, yes we get a lot of good feedback with regards to them two but not many write it. So thanks again for leaving your positive feedback and if you require any further works done please contact us for a quote. regards Dave
good job
Customer Service
Quality
Value
Anoop did a great job removing our old bathroom and installing a new one. wouldn't hesitate to recommend CH westend, and we'll use them in the future.
charlymat25/05/2017
The trader replied (on 26/05/2017)
Thank you for your positive review - we will pass your kind comments onto Anoop. Please let us know if we can be of any further help. Kind regards, Rebecca
Excellent job
Customer Service
Quality
Value
Jacob was excellent at his job, and made sure I was happy with what he was doing. He also explained what he had done. Very pleased.
Yvonne, London19/05/2017
The trader replied (on 28/07/2017)
Thanks Yvonne, Jacob was very pleased to receive this complimentary review of the works carried out. Any further problems please don't hesitate to come back to us. kind regards colin
Extremely Poor Service - Do not Use!
Customer Service
Quality
Value
Late March, a plumber attended to my flat in order to trace and fix a leak in the kitchen cupboard as it was causing rising damp in the flat. The plumber was unable to trace the water leak! He cut access holes to test and could not find any pressure leaks in the heating system the following day. He then promised to come around two weeks later to check on the tests to see if the leak could be traced. I phoned C H Westend around April. The person who answered my call promised me that a technical report would be sent to me. Despite me chasing this up over the next few weeks, no report ever came. And for all that I was charged £234.00 and I had to call out another plumber in order to finally trace and repair the leak!
Which? Trusted Traders Consumer16/05/2017
The trader replied (on 23/05/2017)
Dear Mr Zarate, As stated in your review, you called us in and asked us to see if we could trace a leak that was causing rising damp in a rented flat of yours, there was no obvious leak so again as stated we cut access holes and checked for pressure leaks returning the next day to do further tests. We then called on your neighbours who told us there had been a leak from down pipes recently causing similar problems in their flats. Your invoice contains the report of what we did and found, you have also had this relayed to you verbally. When we asked you what you meant by a technical report you was unable to tell us. At the time of writing (some 2 months later) we also haven't received your other plumbers report, if you have this please forward it and we will gladly look into it again for you. Kind regards Colin
Well done
Customer Service
Quality
Value
Jacob gave an estimate and started work immediately. We were pleased with his efficiency and the quality of the work.
Rosie, London28/04/2017