We use cookies to allow us and selected partners to improve your experience and our advertising. By continuing to browse you consent to our use of cookies. You can understand more and change your cookies preferences here.

Endorsed by Which? Trusted Traders

Immotec Auto Locksmith

Default profile image
4.8

10 Reviews

Opening Hours
Today - 24 hours
  • Monday - 24 hours
  • Tuesday - 24 hours
  • Wednesday - 24 hours
  • Thursday - 24 hours
  • Friday - 24 hours
  • Saturday - 24 hours
  • Sunday - 24 hours

About

This business has not added a description yet.

What we do

  • Locksmiths

  • More Services

    • auto locksmith
    • car keys
    • auto keys

Customer reviews

Why you can trust these reviews

All reviews are verified as being genuine and a true customer of this trader.

How can we be so sure?

100% of the reviews we publish have been through our stringent moderation process.

4.8
10 reviews
Customer Service
4.7
Quality
4.9
Value
4.8
Sort by
Great job
Customer Service
Quality
Value
Really great customer service from the start was with me within 10 minutes of me first calling him. Really good service would recommend.
Customer in Kingston upon Hull Posted on 19/01/2022 , work completed 19/01/2022
Endorsement Reference
Customer Service
Quality
Value
I had locked my keys in my car and couldn't find my spare key. I rang around a couple of local auto locksmiths but none of them could come out that evening. I really needed my car unlocking as, with the keys in the ignition, my radio was on and using my car's battery. I was worried by morning my battery may have issues. I came across Immotec and gave them a call. The customer service from the initial phone call right to when the technician came to our house was great. I'm pretty sure the technician arrived within the hour which was a big relief. My car was unlocked after the technician received proof my car did belong to me and had my keys retrieved within about 2 minutes. Great service and thanks very much for your help!
Which? Trusted Traders Consumer Posted on 11/01/2022 , work completed 03/12/2021
Spare key for Subaru Impreza WRX Sti
Customer Service
Quality
Value
Fantastic service, I only had one Subaru key and needed a spare, Tom made me a new one. In addition I had a new titanium sti key supplied, cut and coded. Very professional and a gentleman. Highly recommended. Thank you.
Customer in Greater London Posted on 09/01/2022 , work completed 09/01/2022
Job well done!
Customer Service
Quality
Value
Happy to post a positive comment for Immotec Auto Locksmith. I needed a spare key for my car, called Immotec, they came out when they said they would & despite the car not wanting to play (remote module problems!) Tom stayed the course & eventually succeeded in supplying me with a remote key & fob! Thank you Tom!!!
Customer in East Riding of Yorkshire Posted on 08/01/2022 , work completed 07/01/2022
Work on a vw golf lost immobiliser chip
Customer Service
Quality
Value
Called Immotec and spoke to Tom he was friendly and polite. He arrived at our property to assess the cars problem and gave a full quotation with a really reasonable price. Once agreed he started work on the car, he was great at explaining as he was going along what he was doing. He completed the work early and with no problem at all. I had a second key cut also in my price which was also done at this time. Would definitely recommend this company and Tom. Great customer service and all-round top guy thank you Tom.
Customer in Kingston upon Hull Posted on 07/01/2022 , work completed 07/01/2022
Excellent work and well mannered
Customer Service
Quality
Value
I had previous issues with another locksmith that cause me to not have a key and immotec auto locksmith come to the rescue and saved the day and did an amazing job. He was on time like he said he would be and the job was done to a high expectations and he cleaned up after him self. I will definitely recommend this trader he’s a true gentleman and a man of his word. If I could give this man a rating between 1to 10 i would definitely be a 10 that he would receive.
Customer in South Yorkshire Posted on 06/01/2022 , work completed 04/01/2022
Key fob
Customer Service
Quality
Value
A prompt service at a decent price. Would use again and recommend. Tom does what his advert says he does, thank you.
Customer in Kingston upon Hull Posted on 31/12/2021 , work completed 30/12/2021
The trader replied (on 04/01/2022)
Many thanks for taking the time to leave this review. As always, any problems please dont hesitate to get in touch. Tom
Endorsement Reference
Customer Service
Quality
Value
Brought a new Car central locking didn't work. So wanted a new remote key. Very professional service would go back. Was booked and sorted within 24 hours. Highly recommended
Which? Trusted Traders Consumer Posted on 16/12/2021 , work completed 05/12/2021
The trader replied (on 18/12/2021)
Thank you for taking the time to leave a review. I am glad we mostly met your expectations this time. We noticed the mark down on quality, so would like to assure you that all keys we sell are warrantied, aftermarket keys carry a limited lifetime warranty as long as you retain your receipt and own the vehicle. If you have any issues at all please don't hesitate to get in touch. Many thanks, Tom
Endorsement Reference
Customer Service
Quality
Value
Quick response satisfactory work carried out
Which? Trusted Traders Consumer Posted on 16/12/2021 , work completed 29/11/2021
The trader replied (on 18/12/2021)
Hi thank you for taking the time to leave a review, we appreciate all feedback received. In this instance however we cant help feeling like we have let you down somehow with significantly less than a 5 star service. We are a little puzzled though as when you called having lost all your keys at the weekend, you accepted our quote and 'no refund on cancellation policy', paid, and booked in for early the following morning. On finding your keys late the evening before the work was due to be completed we actually agreed to offer you a full refund or a cheaper alternative spare key to prevent this situation happening again. You opted for the spare aftermarket key, which comes with a limited lifetime warranty while you own the vehicle, and significantly cheaper and more convenient than some other alternative companies. I feel we offered a very fast response and booking time, and also allowed you to change the terms in your favour when your keys were found. If there was something you feel we could have done better then please get in touch. Thanks again for your custom, Tom
Endorsement Reference
Customer Service
Quality
Value
This isn't the first time we have used this company and Tom is very helpful and will explain everything that he has to do.
Which? Trusted Traders Consumer Posted on 16/12/2021 , work completed 04/12/2021
The trader replied (on 18/12/2021)
Many thanks for taking the time to leave this review and returning as a valued customer. As always, any problems please dont hessitate to get in touch. Tom