We use cookies to allow us and selected partners to improve your experience and our advertising. By continuing to browse you consent to our use of cookies. You can understand more and change your cookies preferences here.

Coronavirus Read our latest advice

Endorsed by

Which

?

Trusted Traders

Wisteria Kitchens Ltd

Profile thumb untitled

4.9

33 Reviews

Opening Hours
Today - 09:00–17:00
  • Monday 09:00–17:00
  • Tuesday 09:00–17:00
  • Wednesday 09:00–17:00
  • Thursday 09:00–17:00
  • Friday 09:00–17:00
  • Saturday 09:00–16:00
  • Sunday - Closed

About

A family run business…
Wisteria Kitchens is a family run business started in 2012 by Sam Cockcroft who for 12 years prior to establishing Wisteria Kitchens had worked for a major high street chain designing, planning & selling Kitchens but became frequently frustrated with not being able to offer the customer a level of service that he felt people not only look for but deserve.

Project Managed Installations
We offer a full kitchen, bedroom and bathroom installation service by our highly skilled joiners and fitters, from initial survey and design through to completion. Each room is individually tailor-designed to your taste, needs and budget.

Supply Only
Another option is our supply only service, so if your are a dab hand at carpentry or just prefer to use your own personally selected fitter, you can. Whatever your needs, Wisteria can meet them.

What we do

  • Kitchen fitters

    • Kitchen design
    • Kitchen installation
    • Kitchen refurbishment
    • Kitchen showroom
  • Bathroom fitters

    • Bathroom design services
    • Bathroom refurbishment
    • Bathroom suppliers
    • Wet rooms
  • Bedroom fitters

Customer reviews

4.9
33 reviews
Customer Service
4.9
Quality
4.9
Value
4.9
Sort by
New Kitchen, Flooring and Lighting
Customer Service
Quality
Value
We received a number of design ideas and quotes from various kitchen companies. Some designs were good but Wisteria produced a great design and competitive quote (with high quality components) when compared to the other quotes/designs. We decided to use Wisteria. The project management was superb with fitters, painters, electricians, and plasterers all turning up (and at the right time) on the correct days. The people used by Wisteria were great especially the kitchen fitters. The quality of their work was superb. The finished kitchen (which included cabinets, new lighting, flooring, plastered and painted walls) is wonderful. We should have done this years ago. The finished kitchen was so good we did not want to use it and spoil the looks. The whole process from initial consultation, design, pricing and installation was really good and we would recommend them.
haslar2017 Posted on 11/01/2018 , work completed 11/01/2018
Excellent service and workmanship
Customer Service
Quality
Value
I used Wisteria last year to refurbish three rooms and have appointed them again this year to refit a bathroom. The level of service, materials and workmanship is of the highest quality with great attention to detail. They genuinely take pride in the work they undertake and I thoroughly recommend them. Will certainly use them again.
s rice Posted on 10/01/2018 , work completed 10/01/2018
Complete House Renovation
Customer Service
Quality
Value
Wisteria took on a complete renovation including a new kitchen with underfloor heating, 3 bathrooms, 3 bedrooms and the construction of a new utility room. The whole job was completed on time and the service and professionalism shown by Sam and his staff plus the fitters was exceptional. Nothing was too much trouble even when we changed our original plans part way through. Most importantly the whole job was completed under budget we cannot praise Wisteria enough. As such I would highly recommend Wisteria to anybody L Endicott 9th Jan 2018
l Endicott Posted on 09/01/2018 , work completed 09/01/2018
Fantastic Kitchen Company
Customer Service
Quality
Value
Wisteria have just completed my very small kitchen and I am thrilled with it. I have been let down on a number of occasions by other kitchen companies but Sam and the whole team at Wisteria have been amazing, the quality of the kitchen and the fitting is excellent. Whilst not the cheapest, they are undoubtedly worth paying that bit extra for as the service, professionalism and quality are excellent. Definitely recommend this company!
Alison Posted on 09/01/2018 , work completed 09/01/2018
Billing
Customer Service
Quality
Value
Wisteria charged for items not used. Over-charged a few hundred pounds.
Fredhonest Posted on 26/12/2017 , work completed 26/12/2017
A Which? Trusted Traders staff member replied on behalf of the trader (on 03/01/2018)
We are sorry you felt strongly enough to leave a negative review on Boxing Day rather than waiting until we returned from our Christmas break to discuss your grievance with us first. Your account was paid in full only 3 days prior to writing this review and we had no contact from you before hand questioning materials used or requesting a refund. I believe the situation has now been resolved and you have indeed been given a refund for the materials in question. This review was left on Boxing Day while we were off for our Christmas break and we feel it a little unfair to leave a negative review about something that was not even brought to our attention until we returned to work on 3 Jan. Kind Regards Michele
New bedroom
Customer Service
Quality
Value
Wisteria have just built a new fitted bedroom for me. They previously fitted my new kitchen. I am delighted with the quality of the work and the polite and helpful service provided. L.Wooldridge
lindyLou Posted on 15/09/2017 , work completed 15/09/2017
Perfect kitchen from a very professional company.
Customer Service
Quality
Value
Wisteria Kitchens have just installed a new kitchen for us and we are delighted with the quality and the workmanship. They have been a pleasure to do business with, from our initial request for a quote, through the design and ordering process and finally with the top rank craftsmen and trades they employed to do the work. We contacted 6 companies to quote, carefully researching the features and benefits of the products products from each company. The Masterclass Oak kitchen we chose from Wisteria was far superior to the competition and, although it was not cheap, it has proved to be superb quality and excellent value for money. The beautiful kitchen they have installed has made me the envy of the street and I have no hesitation in recommending Wisteria Kitchens to anyone wishing to upgrade their home.
C Leigh Posted on 21/08/2017 , work completed 21/08/2017
Excellent Customer Service
Customer Service
Quality
Value
We are very pleased with the work carried out to install our new kitchen. Sam and all of the team were efficient, polite and reliable. We would certainly recommend Wisteria.
Shirley Smith Posted on 19/05/2017 , work completed 19/05/2017
Amazing service
Customer Service
Quality
Value
Opened a barbershop in January which is a peculiar shaped shop. Wisteria put me at ease with a great design turning the odd shaped shop into a great working space with ample storage. Went smooth from start to finish, I couldn't recommend them enough.
Bernie N Posted on 12/02/2017 , work completed 12/02/2017
First Class Service
Customer Service
Quality
Value
We had two wardrobes designed and fitted by Wisteria and were delighted with the result. The job was challenging because of the unusual, almost triangular shape of one of the rooms. Hours of work went into designing the best approach and how to create virtually a bespoke product but using standard parts in order to keep costs down. Even though this was a relatively small contract, compared with installing a new kitchen for example, we were given a real 5 star service. The quality of the product and the fitting service were both excellent, with some late on site changes being made without extra charge. Communication was clear throughout the whole process and all the staff (sales, design, delivery, fitting) were efficient, friendly and rightly proud of their product and service. We could not be more impressed. Superb value for money.
David C Posted on 08/11/2016 , work completed 08/11/2016