We use cookies to allow us and selected partners to improve your experience and our advertising. By continuing to browse you consent to our use of cookies. You can understand more and change your cookies preferences here.

Coronavirus Read our latest advice

Endorsed by

Which

?

Trusted Traders

Crestshield Windows Ltd

Profile thumb image0  002

4.8

83 Reviews

Opening Hours
Today - 09:00–17:00
  • Monday 09:00–17:00
  • Tuesday 09:00–17:00
  • Wednesday 09:00–17:00
  • Thursday 09:00–17:00
  • Friday 09:00–17:00
  • Saturday 10:00–14:00
  • Sunday - Closed

About

We are a dedicated Family workforce, established since 1989. We employ no commission paid salesman and no gimmicks.

This allows us to keep our overheads low, therefore we are able to offer you a very competitive price for our high standard of workmanship and care.

We have a Showroom at 7 Croydon Road, Penge, SE20 7TJ, South East London, and also a small office in the Hastings area We are looking for homes in which to promote our high quality UPVC, Hardwood or Aluminium windows, Doors and Conservatories.

If you are interested in further information about our company or would like to see examples of our work in properties near you, we would be very happy to arrange this for you.

We became Crestshield Windows Ltd in 2018 please see our website for more information.

What we do

  • Double glazing

    • Double glazing installation
    • Double glazing repairs
    • Double glazing suppliers
  • Glaziers

    • Timber windows
    • Sash windows
    • Replacement window services and repairs
    • Double glazing installation
    • Double glazing repair
  • Doors

    • Bi-fold doors
    • Patio doors
    • Timber doors
  • More Services

    • conservatories

Customer reviews

Why you can trust these reviews

All reviews are verified as being genuine and a true customer of this trader.

How can we be so sure?

100% of the reviews we publish have been through our stringent moderation process.

4.8
83 reviews
Customer Service
4.8
Quality
4.8
Value
4.8
Sort by
Avoid at all costs, terrible work and rude
Customer Service
Quality
Value
We had two windows put in, as they drilled and hammered at our windows, they broke our curtain rails and also the walls, they didn't make good. They forgot to silicone one side of the window. They used foam for one big crack after I'd complained - another workman said that that isn't a good material to use as it creates later problems, I also noticed that it never hardened. I had to replaster everything and silicone it myself. They left out a screw. The corners of the windows don't join up. The edge of the windowsill looks like bitten nails, it is an absolutely terrible finish. They were also very rude, defensive, they weren't going to tell us that we would have to replaster the whole room and they didn't wear masks despite repeated requests, in the middle of lockdown in the Covid-19 pandemic.
Customer in Greater London Posted on 22/02/2021 , work completed 06/10/2020
The trader replied (on 01/03/2021)
Unfortunately in this industry you just sometimes have difficult customers. I can’t really defend this job, but I shall In brief. The whole room before we started needed plastering and cracks everywhere (we took photos to cover our selves and showed the customer) after we had finished, of course the customer blames us for the cracks. The foam mentioned, was not foam it was caulk, of which you need to leave a day to set (customer says it’s wrong and should be dry immediately) the customer was rude to my fitters (even going mad at them for having a cigarette on the street pavement, but she could see them from her house). To be fair, the finish wasn’t to our normal quality, but the fitters just wanted to leave this hostile environment and rude customer. I myself have spoken to the customer to make sure she is happy now and to rectify any thing she is unhappy with. The customer said she was ok with everything and appreciated the call and then paid me in full. I have heard no more about this job until the very rude and unfair review. I am of course more than willing to go back if she isn’t happy and rectify what seems to be wrong. But I do believe, some people are just not happy people. As for wearing masks in this covid time, my fitters are fully up to speed with all PPE requirements and understand the importance. I’m sure they where wearing their masks, but I shall indeed be looking into this to make sure they are worn at all times as normal. Thank you. Ben
Good job, carried out to specification
Customer Service
Quality
Value
Very pleased with replacement loft and bedroom windows installed by Crestshield. Workmen arrived on date and exactly on time, they were quick, efficient and they made no mess. No hesitation about recommending them based on my experience.
Ian in Greater London Posted on 18/02/2021 , work completed 04/02/2021
The trader replied (on 18/02/2021)
Thank you very much for this kind review. I am very glad you are happy with our work. If you need any more work done or i can help you further, please do not hesitate to call me. Thank you Ben
Double Glazing fitted
Customer Service
Quality
Value
I am very happy with the work done by Crestshield Windows. The windows look fantastic and have made a huge difference to my flat already. Before they were installed I had the heating on all day and now I only need to turn it on for small amounts as the room holds the heat. The two guys who fitted my windows arrived at 8 am and were finished by 1 pm. Very efficient job and they knew what they were doing. Conducted themselves very professionally throughout.
Customer in Greater London Posted on 22/01/2021 , work completed 15/01/2021
The trader replied (on 22/01/2021)
Thank you very for taking the time to review my company. I am very glad you are happy. You can always get hold of me if I can help you further. Thank you. Ben
Disappointed
Customer Service
Quality
Value
We wanted all the windows in our house replaced with UPVC sash windows and having seen the excellent reviews on Which? decided to go with Crestshield. We met with Ben who made a good initial first impression and the quote seemed very reasonable. We were initially very pleased with the windows but soon realised that there was a draft coming through under the windowsill, a lot of the sealant around the windows looked messy and our kitchen floor was damaged. The fitter came back a few days later and fixed the draft and we were compensated for the damage to the kitchen floor. We were still not entirely happy with the finish around some of the windows but didn't get around to saying anything. However two years on and one of the windows, after being opened to clean it, wouldn't shut again very easily. Something had broken on the hinge/spring and the window then wouldn't slide up and stay up. The windows came with a 10 year warranty so we rang Crestshield at the beginning of October 2020. After chasing them several times and after at least a month, someone was eventually sent out to fix it (who arrived later than arranged) but when they arrived they didn't have the part so said they would ring the office to sort out getting it and get back to us to arrange getting it fixed. It is now nearly January 2021 and we haven't heard anything from them and still have a broken window. I appreciate the pandemic had caused some delays but a quick phone call to keep us updated takes a few minutes!
Customer in Kent Posted on 30/12/2020 , work completed 27/02/2018
The trader replied (on 12/01/2021)
Hello, I am very sorry you are disappointed. I can see when you first had your windows fitted that you were very (happy minus the sealant issue on one window and a slight damaged floor, of which as you stated you were compensated for the floor and and the window was resealed). Two years on you have reported an issue with a window. We have responded to this matter and sent my engineer round asap. I had to send an engineer out to your property to obtain what the issue is (sorry you were expecting this to be fixed the same day, some issues can be resolved there and then, but this issue requires a part), we informed you that we need to order your part and will be in contact as soon as i get it (the part was ordered the very next morning). As you are aware, due to this horrible time of covid-19, a lot of parts are very difficult to get hold of and delivery times are next to horrendous. We've still have not received your part yet as i have informed you. As soon as i get it in stock, rest assured i will make contact and come straight round to fit it. I do appreciate that i could of kept you in the loop a bit more with where we are on the whole delay process. I have called you a few times to try and keep you up to date, but was unable to get through. I have chased the company again and they have promised me i will get the part in January and i will immediately call you and get you booked in. Thank you and sorry again on this delay.
Highly recommended
Customer Service
Quality
Value
High praise to Crestshield Windows. Especially to Scott and Clint (and Ben the Owner) who all three days arrived on time and get the job done superbly. They have been very professional in every aspect from planning to installation. You have one very happy customer here. The windows look lovely and come highly recommended.
Customer in Greater London Posted on 26/11/2020 , work completed 26/11/2020
The trader replied (on 12/01/2021)
Thank you very much for your kind words. Please call me anytime if i can help you further.
New UPVC French door and windows
Customer Service
Quality
Value
Communication from start to finish has been excellent, from our initial meeting with Peter to discuss the job, and various questions along the way addressed by Ben or Simone over the phone or by email. The fitters Scott and Linton worked hard and covered all areas with dust sheets and left the site clean and tidy. We are very happy with the new door and windows and would throughly recommend Crestshield for your replacement windows and doors. Thank you again.
Customer in Greater London Posted on 14/11/2020 , work completed 09/11/2020
The trader replied (on 12/01/2021)
Thank you for taking the time to write this review. I very much appreciate it. Thank you Ben
Good price and excellent standard of work.
Customer Service
Quality
Value
Very easy to deal with from start to finish. Excellent communication. Good price and excellent standard of work.
Customer in Greater London Posted on 13/10/2020 , work completed 08/10/2020
The trader replied (on 12/01/2021)
Thank you very much. I am glad you are happy Thanks Ben
Reliable and professional.
Customer Service
Quality
Value
Crestfield windows fitted new windows to the front and rear of our house. The team arrived on the Monday morning and if they had rushed the job or not been as neat and careful, could have had it all finished on the Thursday, but they took extra care and effort and completed it on the Friday, making sure we were happy with everything, before they left. Nothing was to much trouble and the price we were given, was the price that we paid. The windows look excellent and we are very pleased with them and again, we got exactly what we asked for. Would I recommend them to a friend? Without a doubt or hesitation.
Customer in Greater London Posted on 04/10/2020 , work completed 25/09/2020
The trader replied (on 12/01/2021)
Thank you for this. If i can help you with anything else, please call me Thanks Ben
Great quality windows and customer service
Customer Service
Quality
Value
Crestshield installed 3 double glazed windows at the front of my home. After getting quotes from competing brands like Anglian and SafeStyle, I found Crestshield priced similarly but crucially, I found them to be more trustworthy. They delivered a high quality product and kept me informed throughout the process. I did have a few changes after ordering which were dealt with very quickly. Thoroughly recommend!
Customer in Greater London Posted on 18/07/2020 , work completed 13/07/2020
The trader replied (on 12/01/2021)
Thank you so much for your review
Good Installtion but poor follow up customer service
Customer Service
Quality
Value
We had a window installed in our 3 year olds bedroom. The window was fitted within an afternoon. The fitters were professional and tidy. However after they had left I noticed they had forgotten to fit the window restricter to prevent the bottom window from opening too wide. This was essential to prevent my son falling 20 ft onto a concrete patio! They said they would come back to fit it but after several calls over 3 months they failed to come. I called again just before lockdown was instituted and they said someone would pop around to fit it. I am still waiting...
Customer in Greater London Posted on 17/07/2020 , work completed 17/12/2019
The trader replied (on 17/08/2020)
Hello I’m very sorry for this and I do agree we have let you down. We have been all over the place due to moving office premises and then straight into the COVID-19 situation. I have jumped on this now and have you booked in to put the restrictor hinge on to rectify the issue. Once again I truly apologise for this and moving forward I have put more procedures in place so this doesn’t happen again. Other that the issue above I’m glad you are happy with the installation and quality of work provided. Thank you, Ben Carter Company Director